Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere)
Produsele comercializate de catre Casa Deluxe se pot returna numai in urmatoarele situatii :
- Clientul nu este multumit de calitatea produsului si doreste returnarea acestuia ( sau schimbarea in cazurile aferente )
- Produsul comercializat prezinta semne de uzura precum ambalaj deteriorat, rupturi ale materialului, pete, etc.
Serviciul de retur se asigura numai in conditiile urmatoare:
- Produsele se returnează în maximum 14 zile calendaristice de la achiziţie;
- Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
- Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: SPALARE SAU FOLOSINTA
Nerespectarea conditiilor de mai sus duce la refuzul returului.
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
In momentul in care clientul doreste sa returneze produsul/produsele , transportul este suportat de catre CLIENT, taxele de curierat fiind 20 RON.
ATENTIE!: In momentul in care clientul returneaza produsul/produsele comandat/e integral, acesta va suporta inclusiv transportul initial,pe langa transportul retur.
Dupa ce vom receptiona coletul primit retur , valoarea produsului/produselor va fi restituita prin transfer bancar in maxim 14 zile lucratoare. Totodata, contravaloarea va fi inapoiata in momentul in care constatam ca produsul/produsele nu prezinta semne de uzura, nu a/au fost spalat/spalate sau folosit/e.
Cum veti primi inapoi contravaloarea produsului?
1. In cazul in care comanda dvs a fost achitata cu cardul, rambursarea va fi efectuata pe cardul de credit pe care l-ati folosit in momentul achizitiei.
2. In cazul in care comanda dvs a fost achitata Ramburs, prin metoda "Ramburs la livrare", ne veti comunica IBAN-ul dvs in sectiunea afisata in formularul de retur.
Pentru a efectua o cerere de retur va rugam sa accesati sectiunea "Formular de Retur" prin click aici.